BRANDÉPÍTÉS
Business Design és Brandépítés
A workshopot tartja: Friedrich Fanni
Nem kis feladat elérni, hogy leendő vásárlóidnak a te márkád jusson először eszébe, a te termékedet válasszák a versenytársakéval szemben. A workshopon a business design és a brandépítés eszköztárát mutatjuk be, ami előrevisz ebben.
A workshop két részből áll:
Business design:
Ötletből életképes koncepció. Milyen lépések vezetnek oda, hogy a sokszor megfoghatatlan ötletünkből egy olyan koncepció szülessen, amit elindíthatunk a megvalósítás útján? Mit kell átgondolnom, definiálnom, kikutatnom, hogy a termékem/szolgáltatásom működőképes üzleti alapokon induljon el?
Brandépítés:
Ha már összeállt a működőképes koncepció, fontos megfogalmaznod, mi alapján tudják a potenciális vásárlóid megkülönböztetni a márkádat a versenytársaktól, mi az az érték, amit termékeddel/szolgáltatásoddal a piac felé közvetítesz. Ebben segít a brand tudatos építése.
Kulcsszavak: ötletből koncepció, márkaépítés, szlogen, célközönség, piacképessé